Sunday 12 February 2023

Last Day with Dr Zam!

 

Asslammualaikum dan hai!

Alhamdulillah saya telah sampai ke penghujung semester 1 dengan jayanya💗

Banyak ilmu dan manfaat yang saya dapat sepanjang mengikuti kursus PQI 6004 Aplikasi Pembangunan dan Penilaian Kurikulum dan Rekabentuk Pengajaran ini.

Antara input-input berguna yang saya dapati dari sesi kuliah ini adalah penggunaan blog, plickers, quizizz, kahoot dan banyak lagi... 

Saya akan mengaplikasikan ilmu-ilmu yang telah saya pelajari sepanjang kuliah ini dengan baik sewaktu menjalankan sesi pengajaran dan pembelajaran di sekolah nanti.

Terima kasih kepada Dr Zam selaku pensyarah saya pada semester ini kerana banyak memberi tunjuk ajar dan ilmu pengetahuan yang berguna kepada saya dan rakan-rakan.

Semoga kita berjumpa lagi di semester depan. All the best to all of us!




No comments:

Post a Comment